Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP blisko 30% małych biznesów w naszym kraju nie ma własnej witryny internetowej i nie używa poczty elektronicznej w prowadzonej działalności biznesowej.
Chociaż wynik ten wydaje się być zaskakująco dużym, to istnieje kilka skutecznych metod na pozbycie się problemu i uzyskanie w niedługim okresie fundamentów pod swoją pozycję w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom zwykle pokazuję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a zwykle skuteczne: stworzenie witryny internetowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a w następnym kroku założenie nabytej w internecie templatki u takich pośredników jak yootheme.com.
To oczywiste podejście gwarantuje praktycznie natychmiastowy rezultat – witryna internetowa nie tylko pokaże się w internecie ale także będzie wyglądać w zgodzie z trendami. W większości przypadków, w w cenie wdrożenia około 600 pln brutto udaje się zrealizować wybrane cele.
Budowa serwisu nie przenosi się na obecność firmy w internecie. Najważniejszym jest jej wypromowanie najczęściej z pomocą dedykowanych firm lub dalej z nami, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Ważnym jest dbać, by zawartość w serwisie internetowym były na bieżąco dodawane i dostosowane zarówno w treści jak i w dodatkach na wizyty robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz