czwartek, 9 lutego 2012

Mikro firma w sieci. Wsparcie przy tworzeniu www.

Jak podaje ostatni raport TNS OBOP więcej niż 30% firm z grupy mikroprzedsiębiorstw w Polsce nie zbudowało firmowej strony w internecie i nie korzysta z poczty elektronicznej w prowadzonej działalności biznesowej.

Zrzut ekranu templatki themeforest.net

Chociaż wynik ocen sprawia wrażenie być niemałym, to można wskazać kilka skutecznych metod na pozbycie się problemu i uzyskanie w niedługim okresie fundamentów pod swoją obecność w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom najczęściej pokazuję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a zwykle szybkie: założenie strony www wykorzystując wordpress lub joomlę, a dalej dodatnie zakupionej w sklepie internetowym templatki u takich twórców jak templatemonster.com.

To oczywiste podejście daje w zasadzie natychmiastowy rezultat – strona nie tylko pokaże się w sieci ale ponadto nie będzie trącać amatorszczyzną. Oznacza to, że, w w cenie wdrożenia około 500 zł netto udaje się zrealizować wybrane cele.

Wdrożenie serwisu nie skutkuje obecnością firmy w internecie. Najważniejszym jest jej optymalizacja najczęściej z pomocą dedykowanych podmiotów lub dalej z z moją pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Gwarantem sukcesu jest, by treści na stronie były często dodawane i gotowe tak w treści jak również innych obszarach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.

Inne witryny: Witryna 1,


Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz