Jednym z obszarów w trakcie przygotowaniu działań rozwojowych pracowników są przerwy na herbatę zwykle zwane jako: przerwa kawowa. Najczęściej organizowane są dwie w przebiegu szkolenia i pozwalają one trenowanym osobom zregenerować siły.
Podczas zwykłej przerwy na herbatę, serwis sali szkoleniowej zapewnia kawę, herbatę, soki oraz wodę. Typowo kładzione na stole są drobne chipsy oraz pospolite ciastka.
Biorący udział w szkoleniu zwykle dostrzegają przerw kawowych jako ważnego składnika czasu kursu. Nie widzą, bo niczym one szczególnie nie wyróżniają się niezależnie od miejsca gdzie prowadzone jest kurs szkoleniowy.
Trafiają się jednak sytuacje gdzie firma usługowa HR nie tylko dba o odpowiednie wyposażenie sali szkoleniowej jak również przykłada dużo uwagi do organizacji kateringu oraz przerywników na kawę. W tej sytuacji najczęściej przerwy traktowane są zwykle w postaci ciągłych przerw na kawę.
W przypadku takich przerywników w szkoleniu owoce, przekąski, soki, kawa herbata, wypieki itp. stale są dodawane przez kelnerów i są w zasięgu dla uczestników kursu stale trwania treningu. Znacząco poprawia to nastrój wśród uczestników szkolenia i ten sposób poprawia efekty biznesowe prowadzonych szkoleń.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2
Słowa kluczowe: organizacja szkoleń, usługi hr, organizacja procesu szkoleniowego, efekty biznesowe szkoleń, sala szkoleniowa, przerwa kawowa, przerwa na kawę, katering, catering, uczestnicy szkoleń
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz